سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس

بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس را می‌شناسید؟ به نظر شما بهترین رشته برای تحصیل در انگلیس کدام رشته خواهد بود؟ برای این‌که بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس را بشناسید ابتدا باید عوامل مختلفی را مورد بررسی قرار دهید.
ازآنجایی‌که رشته‌های تحصیلی در کشور انگلیس تضمین‌کننده آینده شما در این کشور هستند قصد داریم در این مطلب از سایت الیت پس شما را با برترین تحصیل در انگلستان آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر درباره این رشته ها کافی است تا انتهای مطلب با الیت پس همراه باشید.

عوامل مؤثر بر انتخاب رشته‌ تحصیلی برای مهاجرت به انگلستان

دو عامل مهم در انتخاب رشته‌ تحصیلی برای مهاجرت به انگلستان تأثیرگذار هستند. با در نظر گرفتن این دو نکته مهم می‌توانید بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس را انتخاب کنید.

بازار کار

انتخاب رشته‌ای که با کمبود نیروی کار در انگلستان مواجه باشد به شما در پیدا کردن شغل بعد از فارغ‌التحصیلی و در نتیجه، اقامت دائم در این کشور کمک شایانی می‌کند. به این نکته توجه زیادی داشته باشید.

علاقه‌ شخصی

هیچ موفقیتی بدون علاقه، پایدار حاصل نمی‌شود. رشته‌ تحصیلی شما باید با علایق و استعدادهایتان همخوانی داشته باشد تا دوران تحصیل را باانگیزه و اشتیاق سپری کنید.

[caption id="attachment_23317" align="aligncenter" width="800"]بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس[/caption]

برترین و بهترین رشته ‌ها برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان

با در نظر گرفتن دو عامل گفته‌شده، برخی از بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت تحصیلی به انگلستان را به شما معرفی می‌کنیم.

علوم کامپیوتر

با توجه به رشد سرسام‌آور تکنولوژی و نیاز روزافزون به متخصصان این حوزه، علوم کامپیوتر در صدر لیست رشته‌های ایده‌آل برای مهاجرت به انگلستان قرار دارد. گرایش‌های مختلفی مانند هوش مصنوعی و امنیت سایبری بازار کار داغ و حقوق‌های بالایی را به فارغ‌التحصیلان این رشته نوید می‌دهند.

مهندسی

مهندسی، از رشته‌های همیشه‌ پرطرفدار در دنیاست و انگلستان نیز از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به زیرساخت‌های قوی صنعتی این کشور، مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی مکانیک و مهندسی هوافضا از جمله رشته‌هایی هستند که فارغ‌التحصیلان آن‌ها به راحتی می‌توانند جذب بازار کار شوند.

مدیریت بازرگانی

انگلیس، مهد تجارت جهانی است. فارغ‌التحصیلان دوره‌ مدیریت بازرگانی در این کشور، به دلیل برخورداری از دانش به‌روز در حوزه‌ تجارت بین‌الملل، مدیریت مالی و بازاریابی، به راحتی می‌توانند در شرکت‌های معتبر مشغول به کار شوند. یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس مدیریت بازرگانی است.

پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی

حرفه‌های مرتبط با سلامت، همواره از مشاغل مورد نیاز در سراسر دنیا هستند. انگلستان نیز با داشتن نظام سلامت پیشرفته، از متخصصان پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی استقبال می‌کند. این رشته‌ها از درآمد بالایی برخوردار بوده و مسیر اخذ اقامت دائم را هموار می‌کنند.

علوم پایه

برای علاقه‌مندان به حوزه‌ علوم پایه، تحصیل در رشته‌های ریاضی، فیزیک و شیمی در دانشگاه‌های تراز اول انگلستان، می‌تواند سکوی پرتابی برای ورود به مقاطع بالاتر تحصیلی و یا انجام پژوهش‌های علمی در سطح بین‌المللی باشد. فارغ‌التحصیلان این رشته‌ها این امکان را دارند تا در حوزه‌ آموزش و پرورش، پژوهش‌های علمی و یا صنایع های‌تک مشغول به کار شوند.

[caption id="attachment_23318" align="aligncenter" width="800"]بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس[/caption]

نتیجه گیری، بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس

انتخاب رشته‌ تحصیلی برای مهاجرت به انگلستان، تصمیمی سرنوشت‌ساز است. با در نظر گرفتن علاقه‌ی شخصی و بررسی نیازهای بازار کار، می‌توانید از تحصیل در دانشگاه‌های معتبر انگلستان، علاوه بر کسب دانش و مهارت، آینده‌ی شغلی درخشانی را برای خود رقم بزنید. با انتخاب بهترین رشته ها برای مهاجرت به انگلیس و سپردن کارهای ویزای تحصیلی انگلیس به الیت پس خیال خود را بابت تحصیل و کار در این کشور را راحت کنید.
مهاجرت تحصیلی به انگلستان، فرصتی طلایی برای کسب علم، تجربه و زندگی در کشوری توسعه یافته است. با انتخاب رشته‌ای مناسب و تلاش و پشتکار، می‌توانید به آرزوهای خود در زمینه‌ی تحصیل و شغل دست پیدا کنید.

سوالات متداول

1. آیا مدرک تحصیلی دانشگاه‌های انگلستان در سایر نقاط دنیا اعتبار دارد؟

بله، دانشگاه‌های انگلستان از اعتبار و شهرت جهانی برخوردار هستند و مدرک تحصیلی آن‌ها در اکثر کشورهای دنیا مورد پذیرش قرار می‌گیرد.

3. بهترین زمان برای درخواست پذیرش از دانشگاه‌های انگلستان چه زمانی است؟

به طور کلی، بهترین زمان برای درخواست پذیرش از دانشگاه‌های انگلستان، بین ماه‌های اکتبر تا ژانویه است.

4. آیا برای تحصیل در انگلستان به مدرک زبان انگلیسی نیاز است؟

بله، برای تحصیل در دانشگاه‌های انگلستان، به مدرک زبان انگلیسی معتبر مانند آیلتس یا تافل نیاز دارید.

5. هزینه تحصیل در انگلستان چقدر است؟

هزینه تحصیل در انگلستان به عوامل مختلفی مانند مقطع تحصیلی، نوع دانشگاه و رشته‌ی تحصیلی بستگی دارد. به طور میانگین، سالانه بین 10 هزار تا 30 هزار پوند برای تحصیل در انگلستان باید هزینه کرد.